Screenshot_2019-07-23 Managed Print Subs

Odziv u roku od 4h

U roku od 4 sata rešavamo svaki potencijalni problem koji imate sa Vašim štampačem. Ukoliko problem ne može da se reši daljinskim putem – u roku od 24h dobijate potpuno novi uređaj.

Sporazum o nivou usluge

Od trenutka kada je Vaš uređaj instaliran, na raspolaganju Vam stoji naša tehnička podrška svakog radnog dana od 9h do 17h. Popravljamo svaki kvar koji se desi na Vašem uređaju. Putni troškovi, troškovi radne snage kao i rezervni delovi i potrošni material (toner, drum ili developer jedinice) uključeni su u ugovor o održavanju i ne naplaćuju se dodatno.

 

Screenshot_2019-07-23 Managed Print Subs
Screenshot_2019-07-23 Managed Print Subs

Garancija štampanja

Ofika je fokusirana na dostavu potrošnog materijala putem Sistema za daljinsko praćenje rada štampala.
Nikada više nećete morati da poručujete tonere – Vaši štampači nam javljaju kada su nivoi tonera niski, na osnovu čega znamo kada treba da Vam pošaljemo nove. Sve što je potrebno da uradite jeste da ih stavite u uređaj.